duminică, 19 august 2007

Fiat 500 fata in fata cu rivalii

Fiat 500

Segmentul auto mini a primit recent un nou model care se asteapta sa creeze un mare impact. Acesta se numeste Fiat 500 si reprezinta raspunsul italienilor pentru automobilul citadin. Chiar daca lansarea micutului 500 a fost privita drept un eveniment impoartant al acestui sfarsit de deceniu masinuta italiana va avea totusi o concurenta foarte bine plasata. Segmentul automobilelor citadine este in prezent foarte bine reprezentat de modele cu personalitati diferite insa atragatoare fiecare in felul sau. In prezent clientela cea mai numeroasa este reprezentata de catre femei, persoane care doresc pe langa un design modern si un interior modern care sa faca viata la volan mult mai placuta.



FIAT 500

Pentru Italia Fiat 500 reprezinta ceea ce a inseamnat pentu SUA Jeep-ul GP sau pentru Volkswagen renumita Broscuta. Aceasta masinuta mica a reprezentat la sfarsitul celui de-al doilea razboi mondial singura raza de speranta pentru o economie distrusa. Mobilitatea a constituit un factor important pentru orice popor, iar pentru Italia numarul 500 a devenit un numar sacru. Noul model este construit pe baza Fiat-ului Panda un alt succes de proportuii al marcii din Torino. Designul noului 500 reprezinta o interpretare fidela a predecesorului sau de acum 50 de ani. Noua masina este dotata cu echipament de top pentru a face viata cat mai placuta la bord. Motorizarile sunt de ultima generatie si ofera performante de top. Pretul noului Fiat 500 se va situa undeva peste 10.000 euro.










MINI Cooper D

Modelul britanic este un fashion-icon si aici nimeni nu poate sa conteste pedigree-ul brandului Mini. Masina a suferit anul trecut o schimbare de generatii si se prezinta astazi cu aceeasi personalitate bine definita dar si cu o gama de motorizari imbunatatita. Noul Mini este o masina dinanica care poarta amprenta propietarului sau, marca germana BMW. Singurul inconvenient al acestei masini este pretul de achiztie foarte ridicat pentru un automobil din clasa mini.





LANCIA Ypsilon

Despre Lancia Ypsilon se poate spune ca este in continuare cel mai luxos model de clasa mini din lume. Clientii pot alege ca la interior Ypsilon sa fie echipat cu tapiterie de piele fina, sistem de navigatie, trapa panoramica sau climatizare dual zone. O caracteristica a modelului italian se gasesete la exterior unde masina este oferita cu o caroserie vopsita in doua culori. Cea mai buna motorizare este cea diesel Multijet.






SMART Fortwo

Smart Fortwo este cel mai compact automobil de mare serie din lume. Chiar daca a ajuns la a doua generatie, smart Fortwo a pastrat caracteristicile care l-au facut faimos la sfarsitul anilor 90. Spatiul interior este foarte bun pentru cei doi pasageri, iar gama de motorizari este mai puternica la aceasta noua generatie. Cu o lungime de 2.7 metri smart Fortwo nu este o masina foarte ieftina, preturile pornind de la o suma de peste 10.000 euro.






RENAULT Twingo II

Anul acesta Renault a fost martorul lansarii celei de-a doua generatii a modelului de clasa mini Twingo. Aceasta masina a fost atat de indragita atat in Franta cat si in Germania, incat Renault a stabilit un nou record de mentinere in productie. Primul model a fost lansat in anul 1993, ultimul Twingo I iesind de pe portile uzinei anul acesta. Succesul mare s-a datorat unui design moder si functional. Noul model este in schimb o masina complet diferita si se prezeinta drept un automobil mini care este spatios si foarte economic daca est eechipat cu motorul diesel dCI de 1.5 litri.

Niciun comentariu: