duminică, 28 octombrie 2007

Activarea Genuine a Windsows-ului Vista Ultimate

Cu ceva timp in urma am scris un tutorial desprec activarea Windows-ului Vista, asta in timpul cand pe net nu gaseai nimic de activat.Se pare ca a aparut un patch care schimba serialul cu un serial orginal, genuine.L-am gasit cam greu acest patch dar daca eu ma pot bucura de el vi-l dau si voua.El se gaseste dand click AICI . Se gaseste in format winrar tot avd nevoie doar sa fie dezarhivat si instalat.Dupa instalare se da restart la windows...restu e ca si facut.Va doresc o zii buna.

10 comentarii:

Anonim spunea...

I will kiss you 4 that

Anonim spunea...

super!!! foarte misto chestia...ms mult;)

BlackKnight spunea...

mersi nightwish ;) toate cele bune !

Persefona spunea...

COOL...merci...azi imi expira versiunea de vista...sper sa nu mai am probleme... :D

Anonim spunea...

si nu am mai avut, cel putin pana acum :D

Anonim spunea...

salut. caut si eu un asemenaea soft... nu as vrea sa cred ca e vrajeala faza cu clicul, pt ca am nevoie.
pot fi contactat la florinakke at yahoo dot com

Multumesc

Unknown spunea...

din pacate nu mai este.daca-l mai ai trimite-mi-l si mie pe mail: icapet@gmail.com
Multumesc

Anonim spunea...

Poti sa imi trimiti si mie la adresa de e-mail stranger_blade93@yahoo.com. Nu mai este disponibil site-ul. Ms mult

Anonim spunea...

sal tr si mie programul acela pa id-ul viorel_18_2008@yahoo.com please imi expira wind.ms

Anonim spunea...

salut, poti sa-mi trimiti pe mail la mmonica_1999@yahoo.com programelul pt activarea windows-ului vista ultimate. merci mult